Viveiro de
Empresas
IES COTARELO

5 ferramentas de productividade imprescindibles para atrapar o tempo

Table de contenido

Precisarías de que os días tiveran máis horas porque non chega coas que hai? Tranqui, pásanos a moitos. Ou pasábanos. Porque empregando algúns trucos conseguimos que o tempo rinda máis. Milagre? Non: só tes que coñecer as ferramentas de produtividade axeitadas. 

Presentámoschas?

Que é a productividade y por que precisas ferramentas que te axuden a mellorala

Hai unha cousa que non ten discusión: o día ten 24 horas. 

É o que hai. E nesas 24 horas suponse que tes que conseguir meter moitas cousas.

Réstalle 8 horas de sono. Xa estamos en 16. Pero aínda tes que comer, sacar o can, quedar cos colegas un pouco, ir mercar, facer un pouco de exercicio, ver a túa serie de Netflix…

Engádelle ir a clase e o tempo de estudo, e xa, a conta queda a cero… ou en negativo.

Uf.

Aí é onde nos poñemos dramáticos, eh? E preguntámoslle ao universo: ¿por que non temos días con máis horas?

Como é inútil laiarse ao vento, imos pór solucións.

Hai xeitos de conseguir que o tempo rinda máis. É cuestión de aumentar a productividade.

Productiviqué?

Productividade, que é como se lle chama no mundo da empresa á habilidade para sacarlle partido ao tempo.

A boa nova é que non estás só ante o perigo. Hai ferramentas dixitais moi útiles para axudarche a conseguilo.

Vantaxes de usar ferramentas dixitais para aproveitar (máis) o tempo

Partamos dunha cousa: o tempo non fuxe por un oco negro. Ese burato negro chámase mala xestión.

Polo tanto, imos falar do contrario: boa xestión do teempo. Poderiamos dicirche que mercaras unha axenda, pero como estamos no século XXI, ímolo facer con ferramentas dixitais.

Que é o que poden facer por ti? Todo isto:

  • Axúdanche a organizar o traballo.
  • Póñenche alarmas e recordatorios para que non esquezas cousas importantes.
  • Organizan as tarefas por prioridades.
  • Permiten compartir as tarefas con outras persoas e traballar en grupo.
  • Conéctanse con outras aplicacións para que teñas todo sincronizado e en todos os teus dispositivos.
  • Poden controlar o tempo que empregas en cada tarefa.

Todo iso  e máis, dependendo da ferramenta que elixas. Hoxe imos amosarche algunhas das máis coñecidas e empregadas. Unhas máis sinxelas e outras máis completas.

Todas son de balde, polo menos para o máis básico. Despois xa cando sexas pro podes plantexarte pagar por ter máis funcionalidades, pero de momento, imos ao que non che vai custar nin un euro.

¿Queres máis? Ten, 9 aplicacións en versión gratuita que melloran o teu traballo en equipo.

5 ferramentas dixitais co as que vas estar in love

Un primeiro consello antes de comezar: non o flipes coas ferramentas e empeces a instalalas todas de golpe. Se te pasas, xestionalas tamén farache perder o tempo.

É moito mellor que che decidas por unha, que lle saques o máximo partido, e cando precises de máis funcionalidades vaias por outra. 

Dito isto, imos ao lío.

1. Google Calendar

É a ferramenta máis universal e sinxela de manexar. O máis parecido a unha axenda que vas atopar.

Así que se queres empezar con algo sinxeliño, Google Calendar é unha boa opción. É dabondo con que teñas unha conta de Gmail para empezar a usala.

Podes crear varios calendarios á vez. Así tes un para o traballo, outro para as túas cousas persoais e outro para actividades familiares e de ocio, por pór un exemplo. E todo xéstionalo dende o mesmo lugar.

Tamién podes programar eventos e reunións, compartir os calendarios con outras persoas… E máis cousiñas que irás descubrindo. 

E como é de Google, intégrase ben con practicamente todas as aplicacións, por se despois queres meterche con outra ferramenta máis.

2. Trello

É unha ferramenta que se basea no método Kanban.

Cando a instales, poderás crear taboleiros de traballo para organizar as túas actividades. O sistema é sinxelo:

  • Creas columnas: por exemplo,  tarefas sen facer, tarefas que estás facendo, tarefas feitas…
  • Creas tarxetas: unha por cada tarefa.

É tan sinxelo como ir pasando as tarxetas dunha columna á outra, segundo vaian avanzando. Así sempre sabes como está todo nun só golpe de vista.

Trello é unha ferramenta moi intuitiva e permite compartir taboleiros cando teñas proxectos a medias con outras persoas.

3. Zoho Notebook

En vez de apuntar cousas en papeis soltos ou nun post-it, que se che poden perder, podes facelo nunha aplicación de notas

Hai moitas, seguramente oíras falar de Keep (tamén de Google) ou Evernote.

Pero nos tiramos á piscina e apostamos por unha moi completa e visual: Zoho Notebook. Permitéche tomar notas e engadir arquivos, imaxes, enlaces, audio, vídeo, redes sociais…

E podes tunear moito as notas, con listas numeradas, checklist, táboas, alarmas e máis cousiñas, para que non esquezas nada.

4. Toggl

Presentámosche ao Gardián do Tempo. Toggl é unha ferramenta-cronómetro para levar a conta do tempo que lle dedicas a cada cousa.

Porque, se falamos de tempos, cada minuto é importante.

Canto che levou tal traballo? Moito? Pouco? 

Xa. E canto é para ti moito ou pouco tempo?

É importante concretar, sobre todo se te plantexas comezar un proxecto laboral. Saber canto tempo lle dedicas a cada traballo é basico para pór prezo á túa hora de traballo, poder facturar sen perder cartos.

Toggl permíteche crear proxectos e monitorizar canto tempo lle adicas a cada un. Non importa que sexan cinco minutos hoxe e dúas horas mañá. Ti activas Toggl e despois ves o total. 

Así, tes unha visión real de canto invistes en cada tarefa. E podémosche adiantar que che agardan algunhas sorpresas…

5. Notion

Unha ferramenta para dominalas a todas: iso é Notion. E por iso é a que che recomendamos ao final.

Notion é 100% configurable, e por iso é unha das máis prácticas. Tamén pola misma razón é, quizais, a menos intuitiva e pode que che leve un tempo familiarizarte

Porque o teu espazo de traballo telo que ti. Ao teu gusto e segundo o que precises.

Agora ben, cando o teñas… É unha marabilla.

Queres calendario? Táboas? Checklists? Telo.

Listas ocultas? Alertas? Emojis para facelo máis divertido? Tamén.

Podes subir vídeos, audios, enlaces, arquivos. Gardar tweets, ubicacións de google Maps… E tamén integralo con outras aplicacións, para telo todo xunto nunha soa.

É dicir, trátase de que configures o teu Notion para abrilo pola mañá e velo… Todo!

Que che parece isto que che contamos? Cres que estas ferramentas pódenche axudar a organizarte mellor e estirar as horas?

Agardamos que si. E, se non, pasa polo Viveiro de Empresas IES Cotarelo e botámosche un cable coa túa organización, que tenemos máis trucos gardados na manga.

Comparte:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn